Nařízení vlády o stanovení částek životního minima a existenčního minima

Typ Noprakt
Publikace 2025-09-29
Naposledy aktualizováno 2025-10-01
Stav Platný
Zdroj e-Sbírka
článků 4
Historie novel JSON API

§ 1

Částka životního minima jednotlivce činí měsíčně 4 860 Kč.

§ 2

(1) Částka životního minima osoby, která je posuzována jako první v pořadí, činí měsíčně 4 470 Kč.

(2) Částka životního minima osoby, která je posuzována jako druhá nebo další v pořadí, činí měsíčně

§ 3

Částka existenčního minima osoby činí měsíčně 3 130 Kč.

§ 4

Účinnost

(1) Toto nařízení nabývá účinnosti dnem 1. října 2025.

(2) Toto nařízení pozbývá platnosti uplynutím dne 30. dubna 2026.

Předseda vlády:

prof. PhDr. Fiala, Ph.D., LL.M., v. r.

Místopředseda vlády a ministr práce a sociálních věcí:

Ing. Jurečka v. r.

Čtení tohoto dokumentu nenahrazuje čtení příslušného vydání Sbírky zákonů. Neneseme odpovědnost za případné nepřesnosti vyplývající z převodu originálu do tohoto formátu.

Tento text je zveřejněn za vlastních podmínek opětovného použití zdroje e-Sbírka, nikoli pod licencí Legalize ani pod licencí volného díla. e-Sbírka
volné dílo (úřední díla podle § 3 písm. a) zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona)