Nariadenie vlády Slovenskej republiky, ktorým sa ustanovuje výška minimálnej mzdy
NARIADENIE VLÁDY
Slovenskej republiky
z 21. augusta 2002,
Vláda Slovenskej republiky podľa § 6a zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 90/1996 Z. z. o minimálnej mzde v znení zákona č. 346/1999 Z. z. nariaďuje:
§ 1
Výška minimálnej mzdy1) sa ustanovuje na
a)
32,00 Sk za každú hodinu odpracovanú zamestnancom,
b)
5 570 Sk za mesiac pre zamestnanca odmeňovaného mesačnou mzdou.
§ 2
Zrušuje sa nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 411/2001 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška minimálnej mzdy v znení nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 226/2002 Z. z.
§ 3
Toto nariadenie nadobúda účinnosť 1. októbra 2002.
Mikuláš Dzurinda v. r.
Čítanie tohto dokumentu nenahrádza čítanie oficiálneho textu uverejneného v Zbierke zákonov. Nenesieme zodpovednosť za prípadné nepresnosti vyplývajúce z konverzie originálu do tohto formátu.
Tento text je zverejnený za vlastných podmienok opätovného použitia zdroja Slov-Lex, nie pod licenciou Legalize ani pod licenciou voľného diela.
Slov-Lex
verejná doména (úradné texty vylúčené z autorskoprávnej ochrany)